flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Результати анонімного опитування відвідувачів щодо якості функціонування Кролевецького районного суду Сумської Області

08 серпня 2019, 17:15

У період з 02 – 17 травня 2019 року у Кролевецькому районному суді Сумської області проводилося анонімне опитування відвідувачів суду.

За сприяння суду опитування було проведено представниками Чернігівського громадського комітету захисту прав людини у партнерстві з громадською організацією «Північна правозахисна група» (м. Суми) за підтримки американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в рамках Програми «Нове правосуддя».

Отримані в ході опитування 52 респондентів дані свідчать про загалом позитивну оцінку відвідувачами  якості роботи Кролевецького районного суду Сумської області: більшість респондентів (86,54%) високо та добре оцінили якість роботи суду, 7,69 % (4 особи) поставили посередню оцінку, 3 відвідувача відмовились відповідати на це питання, негативних оцінок немає.

Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили сприйняття роботи судді (середній бал оцінювання склав 4,86), зокрема належна підготовка до справи та знання справи та дотримання процедури розгляду. Високу оцінку має показник повнота та ясність інформації (середній бал оцінювання склав 4,74), найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині сприйняття роботи працівників суду (середній бал оцінювання склав 4,62) та доступність суду (середній бал оцінювання склав 4,55). Найнижчі значення стосувались можливості оплатити послуги адвоката, доступу до будівлі суду людей з інвалідністю та складнощами додзвонитися до канцелярії суду.

Середній інтегральний показник за вимірами якості становить 4,71.

Під час обробки інформації, яка була отримана від відвідувачів Кролевецького районного суду Сумської області, серед відповідей на питання, які конкретні зміни, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, конкретних зауважень та рекомендацій опитувані не залишили. Деякі опитувані написали в анкетах про необхідність збільшення штату суддів, адже в суді на період проведення опитування працював лише один суддя. Окрім того, є цілком позитивний відгук: «Кролевецький районний суд Сумської області працює на дуже високому рівні, працівники суду досить обізнані, знають та люблять свою роботу, також, подобається доброзичливе ставлення працівників та професіоналізм».

Що стосується роботи системи «Електронний суд», кількість респондентів розділилася майже навпіл. 53,85% зазначили, що знають про початок функціонування цієї системи, 46,15% - відповіли що не знають. Особисто нею користувалися лише 9,62% (5 осіб). Коментарів відвідувачів щодо роботи системи не було. Середній бал оцінювання роботи системи «Електронний суд» відвідувачами склав 4,20. 

Наступні рекомендації були складені після аналізу одержаної в ході опитування інформації разом з представниками суду, з метою покращення функціонування  Кролевецького районного суду Сумської області:

  • переглянути та актуалізувати зразки документів, розміщених на інформаційних стендах суду;
  • обстежити приміщення на предмет достатнього освітлення та за можливістю, покращити його;
  • оновити інформацію щодо особливостей та варіантів доступу людей з інвалідністю до будівлі суду на сайті суду та на інформаційних стендах;
  • провести навчання для працівників суду щодо особливостей спілкування з людьми, які вперше відвідують суд, а також щодо варіантів доступу та надання допомоги людям з інвалідністю;
  • активізувати інформування відвідувачів суду про діяльність центрів безоплатної вторинної правової допомоги;
  • звернути увагу суддівського корпусу на оцінку відвідувачів щодо дотримання термінів судового розгляду;
  • посилити інформування громадян щодо роботи системи «Електронний суд».

Кролевецький районний суд Сумської області вдячний відвідувачам за активну участь в опитуванні та надану позитивну оцінку якості роботи суду. Ваша думка є важливою для нас!

Пропозиції та побажання щодо необхідних змін, які були висловлені респондентами в анкетах, будуть враховані на майбутнє.