З метою створення оптимальних умов для реалізації громадянами своїх законних прав та інтересів при зверненні до суду, виконання положень ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» (вимоги до виконавчого документа)
на підставі п.2.3 Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України №68 від 27.06.2006р. , ст. 24 Закону України «Про судоустрій та статус суддів»
Наказом Голови суду №03-од від 01 березня 2013 року визначено особливості порядку приймання документів, що подаються до суду для вирішення питання у процесуальному порядку, а саме:
1.1 Прийняття від громадян документів, що подаються до суду для вирішення питання у процесуальному порядку, здійснюється відповідно до графіку встановленого наказом Голови суду протягом робочого часу помічниками суддів у приміщенні суду
1.2 Прийняття документів здійснюється від особи після пред’явлення нею документа, що посвідчує особу. У разі подання документів від імені іншої особи, його прийняття здійснюється після перевірки повноважень особи, що звернулася з приводу подачі документа, на представництво особи, від імені якої подається документ
1.3 При подачі документів, що подаються для вирішення питання в порядку процесуального законодавства та в результаті ймовірної видачі виконавчого листа, особа зобов’язана надати суду інформацію про номер реєстраційної картки платника податку (ідентифікаційний номер) або серію та номер паспорта осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття ідентифікаційного номера, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку в паспорті громадянина України, позивача та відповідача по справі
1.4 Під час прийняття документів помічники суддів надають допомогу в оформленні позовної заяви, а саме: щодо дотримання вимог, визначених процесуальним законом, до позовної заяви/заяви, визначення розміру судового збору, тощо, окрім допомоги, що стосується вирішення спірних правовідносин та прийняття рішення