flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ дієвості кадрового резерву Кролевецького районного суду Сумської області за 2013рік

АНАЛІЗ
дієвості кадрового резерву

Кролевецького районного суду Сумської області

за 2013рік

 

               Аналітичне дослідження дієвості кадрового резерву за 2013 рік на посади державних службовців працівників апарату Кролевецького районного суду Сумської області (далі - суду) проведено відповідно до вимог пункту 11 Положення про формування кадрового резерву для державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2001р. № 199.

               Наказом Керівника апарату суду №03к-ос від 21.01.2013р. “Про затвердження кадрового резерву для державної служби Кролевецького районного суду на 2013 рік” затверджено список осіб, зарахованих до кадрового резерву на 2013 рік.

               Відповідно до пункту 3 Положення до кадрового резерву суду зараховані працівники апарату суду та працівники установ і організацій, які мають відповідну освіту, досвід роботи, бажання працювати на державній службі; особи, рекомендовані конкурсними комісіями для зарахування до кадрового резерву, а також випускники вищих навчальних закладів. Особи зараховані до кадрового резерву за їх письмовими заявами (в разі рекомендування конкурсною комісією — за письмовою згодою).

               У звітному році до кадрового резерву державної служби було зараховано 24 особи (20 жінок (83,3% від загальної кількості) та 4 чоловіка (16,7% від загальної кількості)), з них:

               - 3 особи на посаду Керівника апарату суду;

               - 4 особи на посаду помічника судді;

               - 4 особи на посаду консультанта суду;

               - 5 осіб на посаду консультанта з кадрової роботи;

               - 2 особи на посаду старшого секретаря суду;

               - 1 особа на посаду секретаря суду;

               - 3 особи на посаду секретаря судового засідання;

               - 2 особи на посаду судового розпорядника.

               Загальна характеристика якісного складу резервістів зарахованих до кадрового резерву за віком :

               до 30 років - 14 осіб,

               від 31 до 40 років -  4 особи,

               від 41 до 50 років — 5 осіб,

               від 51 до 60 років — 1 особа

               З 24 осіб зарахованих до кадрового резерву 9 (37,5% від загальної кількості резервістів) працюють у цьому державному органі.

               Аналіз резервістів за рівнем освіти, свідчить, що мають вищу освіту 22 особи або 91,7%, професійно-технічну — 1 або 4,2%, повну загальну середню - 1 або 4,2%. Серед резервістів з вищою освітою переважна більшість має юридичну освіту — 16 осіб (72,7%), гуманітарну — 3 (13,6%), економічну — 2 (9,1%), екологічну — 1 (4,6%).          Безумовно, позитивом кадрового резерву, сформованого на 2013 рік, є особи, які мають освітній рівень магістра державного управління. Так, до кадрового резерву зараховано одну особу (4,2% від загальної кількості резервістів) яка має освітній рівень магістра державного управління.

               Відповідно до п.8 Положення про формування кадрового резерву для державної служби з особами, зарахованими до кадрового резерву робота здійснюється, в основному, систематичним навчанням шляхом самоосвіти та проходженням стажування на відповідній посаді. Так у 2013 році в Кролевецькому районному суді пройшли стажування три особи, що становить 12,5% від загальної кількості зарахованих до кадрового резерву.

               У 2013 році одну особу призначено на посаду державного службовця (з кадрового резерву), що становить 100% від загальної кількості призначених державних службовців.

               З огляду на проведений аналіз можна зробити висновок, що переважна кількість осіб, зарахованих до кадрового резерву, перебуває у віковій категорії до 30 років. Керівництвом приділяється значна увага до залучення до роботи у апараті суду перспективної та професійно підготовленої молоді, що покращує дієвість та ефективність кадрового резерву, посилює кадровий потенціал Кролевецького районного суду Сумської області, стимулює резервістів до покращення результатів виконання доручених завдань.

               Однак на даний час існують негативні фактори і тенденції формування та використання кадрового резерву, серед яких :

               - недотримання вимог щодо пропорційного представництва кожної статі під час зарахування до кадрового резерву;

            - обмежена соціальна база формування кадрового резерву, що обумовлена низьким іміджем державної служби.

            Пропозиції:

               1. Консультанту з кадрової роботи здійснювати постійний контроль за виконанням резервістами особистих планів.

               2. Запрошувати для проходження стажування осіб, зарахованих до кадрового резерву.

               3. Повідомляти через веб-сайт суду, ЗМІ про роботу з формування кадрового резерву суду на наступний період.

               3. По закінченню звітного періоду аналізувати дієвість кадрового резерву.

 

 

 

 

 

               консультант з кадрової роботи

               Кролевецького районного суду                                                                      Л.М. Копа