flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз з дотримання Кролевецьким районним судом Сумської області Закону України "Про доступ до публічної інформації" за 9 місяців 2018 року

Аналіз з дотримання Кролевецьким районним судом Сумської області  Закону України "Про доступ до публічної інформації" за 9 місяців 2018 року

 

 

           Даний аналіз було проведено на виконання п.10 ч.1 ст. 15 ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про доступ до публічної інформації" Кролевецький районний  суд Сумської області забезпечує доступ до інформації шляхом систематичного і оперативного оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті суду, інформаційних стендах та безпосередньо надання інформації за запитами.

  1. Розгляд інформаційних запитів

Кролевецький районний суд Сумської області отримані запити на публічну інформацію розглядав відповідно до порядку встановленого  Законом України "Про доступ до публічної інформації".

  Протягом січня - вересня 2018 року до Кролевецького районного суду Сумської області надійшло 10 інформаційних запитів, в минулому році за аналогічний період – 13. Таким чином порівнюючи звітній період  з минулим роком можна спостерігати динаміку зменшення кількості запитів на 3 одиниці.

Суб’єктний склад запитувачів інформації можна охарактеризувати наступним чином:

Усі запити на отримання публічної інформації надійшли на електронну пошту суду та згідно вимог чинного законодавства зареєстровані у відповідному журналі з присвоєнням реєстраційного індексу.

Відповідно до затвердженої номенклатури справ суду на 2018 рік Журналу реєстрації запитів про надання публічної інформації присвоєно номенклатурний № 02-07/2018.

          Запитувачі зверталися з приводу отримання наступної інформації:

  1. стосовно вищих навчальних закладів, в яких суддями Кролевецького районного суду було здобуто вищу юридичну освіту з зазначенням найменування такого закладу та часу закінчення навчання;
  2. з приводу контактних даних суду: найменування, адреси суду, адреси офіційного веб-сайту суду та електронної пошти,  контактні номери телефонів суду;
  3. кількості судових рішень, які набрали законної сили, за результатами розгляду адміністративних протоколів, складених співробітниками Управління захисту економіки (УЗЕ) в Сумській області за період з 16.11.2016 – 27.11.2017 рр. із зазначенням номерів судових справ; кількості судових рішень, за якими осіб притягнено до адміністративної відповідальності за корупційні правопорушення за результатами розгляду протоколів вказаних співробітників за період з 16.11.2016 – 27.11.2017 рр.; кількості проваджень, внесених до ЄРДР з 16.11.2016 – 27.11.2017 рр. співробітниками УЗЕ в Сумській області, у яких винесено обвинувальний або виправдовувальний вирок.
  4. кількості розглянутих справ про зобов’язання вчинити дії для першої реєстрації транспортного засобу у 2016-2018 рр.;
  5. кількості розглянутих справ про визнання недійсними договорів нерухомого майна та зняття арешту з транспортних засобів у 2017-2018 рр.;
  6. з приводу надходження до суду заяв про перегляд судових рішень у кримінальних справах за нововиявленими обставинами за період з 01.09.2001 – день надання відповіді на запит, зокрема їх загальної кількості у випадку надходження, кількості ухвал про відмову у відкритті провадження за результатами розгляду відповідних заяв, кількості справ, у яких було відкрито провадження за заявами про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами та проведено розгляд справи по суті; кількості рішень, у яких за результатами розгляду вказаних заяв було прийнято рішення про залишення попередніх судових рішень без змін та прийнято нові рішення; кількості скарг на судові рішення, прийняті за результатами розгляду заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами.
  7. щодо кількості розглянутих справ відносно ПАТ "Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання" про стягнення заборгованості по заробітній платі за період з 2016-2018 рр.;
  8. щодо кількості працюючих суддів, судових розпорядників, секретарів судових засідань, помічників судді станом на 2018 р.;
  9. стосовно того, чи приймалися Кролевецьким районним судом Сумської області як судом першої інстанції рішення по суті справ про перегляд судових рішень Апеляційного суду Сумської області як суду першої інстанції, зазначивши кількість рішень про відмову у перегляді та кількість прийнятих у такому разі нових рішень за результатами перегляду судових рішень;
  10. з приводу надання копії рішення позивачу по справі.

Усі запити було своєчасно розглянуто, опрацьовано та надано повні відповіді в терміни, встановлені ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

  1. Оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті суду та інформаційних стендах

На офіційному веб-сайті Кролевецького районного суду Сумської області для максимальної зручності  та швидкого орієнтування відвідувачів у розділі "Інше" розміщено підрозділ "Доступ до публічної інформації", що включає:

  1. базовий закон та розпорядчі документи, які стосуються даної сфери правовідносин, зокрема:
    • ЗУ "Про доступ до публічної інформації",
    • Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Кролевецького районного суду,
    • Перелік відомостей, які належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації
    • Перелік документів, що  містить службову інформацію.
  2. список відповідальних осіб за забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації;
  3. можливі форми подання запитів: поштою, електронною поштою, факсом, у телефонному режимі, заповнивши спеціальну електронну форму на веб-сайті суду;
  4. порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації з посиланням на норми чинного законодавства;
  5. щомісячні звіти про виконання судом Закону України "Про доступ до публічної інформації".

Кролевецьким районним судом Сумської області як розпорядником інформації було дотримано вимоги, передбачені ст. 15 ЗУ "Про доступ до публічної інформації".

У приміщенні суду оформлені інформаційні стенди на першому та другому поверсі, на яких розміщено актуальну інформацію для громадян, а саме: зазначено коло відповідальних осіб  за надання публічної інформації з контактними номерами телефонів, бланк з реквізитами оформлення письмового запиту  та порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк, які надавалися запитувачам інформації.

Враховуючи вище викладене, слід зазначити, що робота з дотримання Кролевецьким районним судом Сумської області  Закону України "Про доступ до публічної інформації" протягом січня - вересня 2018 року здійснювалася на належному рівні відповідно до вимог чинного законодавства.

 

В.о. голови Кролевецького

районного суду                                                                            О.В. Моргун

 

 

03.10.2018 року

 

  вик . Шанойло А.І.

(05453) 9 52 21